GRUPU DE COMUNICACIÓN ALTERNATIVA FUNDÁU NA CIUDÁ DE XIXÓN EN 1985 | 105 FM

"Radio KRAS es una radio abierta a quienes no tienen voz en los medios convencionales, a los movimientos sociales y a quienes piensan que otra comunicación es posible".

30 años de Radio KRAS | Visita nuestro blog 30 aniversario | Manifiesto de apoyo a las radios libres asturianas

30 jun 2015

Jornada de Lucha contra la Ley Mordaza








MANIFIESTO #SINMORDAZAS


AST
A les 00:00 horas del próximu miércoles 1 de xunetu de 2015 entrarán en vigor la Reforma del Códigu Penal y la Llei de Seguridá Ciudadana, popularmente conocía como Llei Mordaza, lleis que sancionen, prohíben y criminalicen práctiques tan normalizaes como aparar un desahuciu o asistir a una persona ensin papeles. Lleis que castiguen la probeza, la solidaridá y la protesta.
Fáenlo nel nome de la seguridá ciudadana, pero son la rempuesta de quien siente cualesquier iniciativa social como una amenaza a los sos privilexos. Emanen de la so incapacidá pa vivir con alegría l’espertar de la xente, la toma de cais, la defensa de derechos llaborales o l’usu de places como espaciu de reflexón colectiva. Nun entren en vigor pa garantizar la seguridá ciudadana sinon pa convertir en llei’l so temor, el mieu que-yos espierta’l deseu de democracia. Poro deféndense atacando.
Nos últimos meses, la so aprebación despertó l’esmolecimientu y el refugu d’una amplia mayoría social, lo que supunxo que organismos nacionales e internacionales como les Naciones Xuníes o el Comisariu de Derechos Humanos del Conseyu d’Europa les critiquen duramente. L’últimu foi’l Tribunal Constitucional, que almitió a trámite un recursu d’inconstitucionalidá.
Por embargu somos les persones que defendemos diariamente’l derechu a la vivienda, les que creemos nel derechu a la información llibre, les que tomamos la cai reclamando educación pública y sanidá universal, les que nun tenemos papeles, les que sufrimos les consecuencies d’un empleu precariu o quien cenciellamente vemos nel deseu de democracia y la organización espontánea de la xente un motivu de cellebración, les que tenemos el braeru poder de camudar les coses. Poro, una vuelta escosaes toles víes posibles, namás mos queda una alternativa: la de nun consentir, la de nun refrendar les sos lleis col nuesu silenciu.
Asina, a falta de pocos díes pa la so entrada en vigor, posicionámonos desobedeciendo activamente a estes lleis inxustes y afalámoste a sumate, a espardir ente los tus círculos y redes, a amosar el tu refugu y a manifestar ensin temor que estes lleis aféctente tamién.
Contigo ye posible.
CAST
A  las 00:00 horas del próximo miércoles 1 de julio de 2015 entrarán en vigor la Reforma del Código Penal y la Ley de Seguridad Ciudadana, popularmente conocida como Ley Mordaza, leyes que sancionan, prohíben y criminalizan prácticas tan normalizadas como parar un desahucio o  asistir a una persona sin papeles. Leyes que castigan la pobreza, la  solidaridad y la protesta.
Lo  hacen en nombre de la seguridad ciudadana, pero son la respuesta de quienes sienten cualquier iniciativa social como una amenaza a sus  privilegios. Emanan de su incapacidad para vivir con alegría el  despertar de la gente, la toma de calles, la defensa de derechos  laborales o el uso de plazas como espacio de reflexión colectiva. No entran en vigor para garantizar la seguridad ciudadana sino para  convertir en ley su temor, el miedo que les despierta el deseo de  democracia. Por eso se defienden atacando.
En  los últimos meses, su aprobación ha despertado la preocupación y el rechazo de una amplia mayoría social, lo que ha supuesto que organismos  nacionales e internacionales como las Naciones Unidas o el Comisario de  Derechos Humanos del Consejo de Europa las critiquen duramente. El  último ha sido el Tribunal Constitucional, que ha admitido a trámite un  recurso de inconstitucionalidad.
Sin  embargo somos las personas que defendemos diariamente el derecho a la  vivienda, las que creemos en el derecho a la información libre, las que  tomamos la calle reclamando educación pública y sanidad universal, las  que no tenemos papeles, las que sufrimos las consecuencias de un empleo  precario o quienes simplemente vemos en el deseo de democracia y la  organización espontánea de la gente un motivo de celebración, las que  tenemos el verdadero poder de cambiar las cosas. Por ello, una vez  agotadas todas las vías posibles, solo nos queda una alternativa: la de  no consentir, la de no refrendar sus leyes con nuestro silencio.
Así, a falta de pocos días para su entrada en vigor, nos posicionamos  desobedeciendo activamente a estas leyes injustas y te animamos a  sumarte, a difundir entre tus círculos y redes, a mostrar tu rechazo y a  manifestar sin temor que estas leyes también te afectan.
Contigo es posible.